عشق من
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 258
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 88295
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




برای دیدن دوباره ات

به تک درخت معجزه عشقمان

دخیل بستم

و به انتظار نشستم

برای دیدن دوباره ات

تمام جاده های بی انتها را پیمودم

آنچنان که جاده از من گریخت

ناگهان از قلبم صدای تو طنین امداز شد

که به گوشم رسید:

من اینجا هستم

              اینجا....
   تو در آنجا دنبال که می گردی؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: